Hoteloversigt

Gratis opladning til elbilister på Montra Hotels

Montra Hotels har installeret ladebokse til elbiler, og hotelkæden vil nu som en særlig service tilbyde gratis strøm til hotelgæster i elbil på Montras hoteller.

Gæster på Montra Hotels fire hoteller i Danmark kan nu få gratis strøm på elbilerne, mens de deltager i konferencer, spiser eller overnatter på hotellet. Etableringen af fire ladebokse med 11 kW på Montras hoteller i Jylland.

Opladning til alle elbiler

Montra Hotels vil gerne kunne tilbyde hurtig strøm til alle elbiler, uanset hvilken moderne elbil hotellets gæster ankommer i.

De mange nye ladebokse passer til alle moderne elbiler – også de nye modeller som Renault ZOE, Tesla Model S, Volkswagens e-up!, e-Golf, ny Nissan LEAF og BMW i3.

Vi tror på, at flere og flere fremover vil vælge elbilen, og derfor vil vi gerne gå foran og vise vejen ved at tilbyde gratis strøm til elbiler til glæde for hotellets gæster. Etableringen gør os i stand til at tilbyde alle de gæster, der kommer til hotellet i elbil opladning ved os, og det ser vi både som en konkurrencefordel og som en måde, hvorpå vi kan være med til at fremme grøn transport.

Opladning på hotellet er oplagt

Vi oplever også mange udenlandske kunder, der tager elbilen på ferie i Danmark – her bliver hoteller med opladningsmuligheder et oplagt valg. Opladning til elbiler er altså blevet et væsentligt parameter for valget af hotel, og den tendens ser vi også i stigende grad hos danske elbilejere.

Opladere

På hotellerne er der opstillet:

2 stk. Tesla opladere 16A 11kw
Tesla opladerne har kabel og stik. ( via Type 2-stik )

2 stk. 400/230V 16A Combi CCE stikkontakter på hvert hotel.

Ladetid til 100 procent: fra 1-14 timer.

Til 400/230V Combi CCE stikkontakter skal man selv medbringe kabler og lader.
Passer til alle biler.

Find vej til opladerne

Montra Hotel Sabro kro
Plads til venstre 1.- og 2. indkørsel til højre.

Montra Hotel Hanstholm
Ved overdækket parkering.

Montra Hotel Skaga
P-plads ved hovedindgang.

Montra Odder Parkhotel
Til venstre ved indkørsel til P-plads.